Forstå mer…
Vil bygge slakteri i Sveindalskrysset
Dalstroka Innafor er godt kjent fra værmeldingen. Nå kan det også blir kjent for kortreist kvalitetskjøtt fra lokale bønder.
Byttet til Moment Analyse
Gustav Pedersen ønsket større skreddersøm og dypere forståelse av medarbeidernes tilfredshet med sin arbeidsplass. De byttet leverandør av medarbeiderundersøkelse til oss våren 2024.
Potensialet som går tapt
Å vende blikket utover mot andre virksomheter, for å utvikle egen organisasjon, er en misforståelse drevet av vår tids PR- og kommunikasjonsbehov.
17,9 % av kundene dine ønsker mer oppfølging
Det sies at det koster fem ganger mer å skaffe nye kunder, enn å beholde eksisterende. Å forstå kunden er en viktig nøkkel for å bygge lojalitet.
Hva er det med Net Promoters Score?
NPS (Net Promoters Score) har aldri fått akademisk anerkjennelse. Den har tvert imot blitt imøtegått av forskere i ulike land som ingen garanti for økonomisk vekst. Likevel får den stadig sterkere fotfeste.
Hvor mye mer er kunden villig til å betale?
«Hvor mye mer er kunden villig til å betale for en miljøvennlig produkt» er et spørsmål vi får i møte med våre kunder. Interesse for betalingsvilje er noe som går igjen i ulike bransjer og for ulike produkter. Men ikke nødvendigvis lett å svare på.
Høy Skaar på medarbeidertilfredshet
Det er grundighet og skreddersøm, og ikke «klipp og lim» som kjennetegner leveransen fra Moment Analyse, forsikrer daglig leder i ingeniørfirmaet Dagfin Skaar AS.
Tett dialog gir begeistring
Lagerseksjoner AS leverer fleksible og frostfrie lagre i hele Sør-Norge. For hvert byggetrinn har Moment Analyse tett dialog med kundene. Resultatet er fornøyde lagerkunder.